broken heart

broken heart

ما هم به امید دیدن اون زنده ایم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 109
بازدید کل : 27852
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1




وای از این تنهایی....

آری … دلم ! ، گلم ! حرمت نگه دار

کاین اشکها خون بهای عمر رفته من است

سرگذشت کسی که هیچ کس نبود

و همیشه گریه میکرد

بی مجال اندیشه به بغضهایش

تا کی مرا گریه کند

تا کی

و به کدام مرام بمیرد

آری … دلم ! ، گلم

ورق بزن مرا

و به افتاب فردا بیاندیش که برای تو طلوع میکند

با سلام و عطر آویشن

 

 

 

و رسالت من این خواهد بود

تا دو استکان چای داغ را

از میان دویست جنگ خونین

به سلامت بگذرانم

تا در شبی بارانی

آن ها را

با خدای خویش

 

چشم در چشم هم نوش کنیم

 

وای از این تنهایی....

من به آمار زمین مشکوکم تو چطــــــــــور؟

اگر این سطح پر از آدمهاســـــــــــــــــــــت

 

پس چرا این همه دلها تنهاســـــــــــــــت؟

 

بیخودی می گویند هیچ کس تنها نیست

 

چه کسی تنهانیست؟ همه از هم دورند

 

همه در جمع ولی تنهاینـــــــــــــــــــــــــــــد

 

من که در تردیدم تو چطور؟

 

نکند هیچکسی اینجا نیســـــــــــــــــــــــــت

 

گفته بود آن شاعر :

 

هر که خود تربیت خود نکند حیوان است

 

آدم آنست که او را پدر ومادر نیســـــــــت

 

من به آمار،به این جمــــــــــــــــــــــــــــع

 

و به این سطح  که گویند پر  از آدمهاست

 

مشکوکم  

 

نکند هیچکسی اینجا نیســــــــــــــــــــت

 

من به آمار زمین مشکوکــــــــــــــــــــم

 

چه کسی گفته که این سطح پر از آدمهاست؟

 

من که می گویم نیست

 

گر که هست دلش از کثرت غم فرســـــــوده ست

 

یا که رنجور و غریــــــــــــــــب

 

خسته ومانده ودر مانده براه

 

پای در بند و اســـــــــــــــــــیر

 

سرنگون مانده به چــــــــــاه

 

خسته وچشــــــــــــم به راه

 

تا که یک آدم از آنچا برسد

 

همه آن جا هستــــــــــند

 

هیچکس آن جا نیست

 

وای از تنـــــــــــــــــــــــــها یی

 

همه آن جا هستـــــــــــــــند

 

هیج کس آنجا نیســـــــت

 

هیچکس با او نیســـــــــت

 

هیچکس هیچکـــــــــــــس

 

من به آمار زمین مشکوکم

 

من به آمار زمین مشکوک

 

چه عجب چیزی گفت

 

چه شکر حرفی زد

 

گفت:من تنهایم 

 

هیچکس اینجا نیست

 

گفت:اگر اشک به دادم نرسد می شکنم

 

اگر از یاد تو یادی نکنم می شکنم

 

بر لب کلبه ی محصور وجود

 

من در این خلوت خاموش سکوت

 

اگر از یاد تو یادی نکنم می شکنم

 

اگر از هجر تو آهی نکشم

 

 اندر این تنهایی

 

به خدا می شکنم به خدا می شکنم

 

من به آمار زمین شک دارم

 

چه کسی گفته که این سطح پر از آدمهاست؟

 


نظرات شما عزیزان:

زهره
ساعت20:22---16 ارديبهشت 1391
سلام مرسی آقا رضا محبت دارید

بوی مهربانی می آید کجا ایستاده ای؟در مسیر باد یا نزدیک خدا
پاسخ:khahesh mikonam zohre joon


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: رضا تاريخ: شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mnb2.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com